WE DELIVER DIGITAL EXPERIENCE

Shape
Shape

Artikelen

  Terug naar artikelen

Aannemer in betaalbare klantportalen met een stevig fundament

  ± 4 min. leestijd
24 jan, 2021 Blog
M’n huis zou kunnen verzakken, want de huidige palen hebben nog maar 8 procent draagkracht en zijn te kort. Daarom woon ik tijdelijk met mijn gezin in een vakantiepark, zodat specialisten nieuwe palen kunnen gaan boren en een stevig fundament kunnen garanderen voor een veilige toekomst. Dat opende plotseling mijn ogen over mijn eigen dagelijkse werkzaamheden; “Wij zijn ook aannemer!”

Een moderne klantportaal is ook dat stevige fundament

Je kunt werken in een organisatie waar alle interne processen op papier kloppen, maar je bij klanten, cliënten, patiënten, of wie dan ook jouw rekeningen betalen, niet of nauwelijks opvalt. Dan heb je iets gebouwd op drijfzand, zelfs zonder dat je het doorhebt. Het ziet er aan de binnenkant mooi uit, maar mensen lopen eraan voorbij omdat ze niet worden aangetrokken.

Het fundament van mijn huis, daar heb ik geen verstand van. Je moet kunnen vertrouwen op de kennis van een ander. Dat doe ik in dit geval ook om ervoor te zorgen dat mijn mooie huis niet verzakt en onbewoonbaar wordt. Ik ga ervanuit dat iemand anders beter in staat is om de juiste partijen bij elkaar te brengen om mijn uitdaging op te lossen. Natuurlijk wordt er wel naar mijn wensen geluisterd, sterker nog, wij vonden het verbeteren van het fundament een mooie aanleiding om bij te bouwen en voor te sorteren op de toekomst. Datzelfde geldt in veel gevallen voor het bouwen van klantportalen of andere IT gerelateerde aangelegenheden. Ook hier gaat het om vertrouwen, luisteren en iets bouwen wat toekomstbestendig is.

Je wilt geen onverwachte kosten, maar een duidelijke begroting

IT organisaties en bouwbedrijven…Er zijn mensen die dan denken aan onverwachte kosten, te dure begrotingen of zelfs wurgcontracten. Met m’n aannemer heb ik duidelijke afspraken gemaakt over de kosten van ons fundament. Bij het bouwen van klantportalen kan dat ook. Tijdens de bouw van een klantportaal zullen er verschillende specialisten nodig zijn, net zoals er nu allerlei vaklieden bij mij thuis aan de slag zijn.

Bij Tulipsoft kunnen wij maatwerk tegen aantrekkelijke tarieven aanbieden en worden klantbelevingen gebouwd die het fundament zijn voor nog meer business of waarde toevoeging voor andere mensen.

Eens doorpraten?

Momenteel realiseren we merendeels (klant)portalen voor de financiële sector en het onderwijs, maar hebben uiteraard ook de nodige ervaring met andere sectoren.

Als je denkt dat jouw bedrijf, organisatie of instelling een steviger fundament nodig heeft om op te vallen en aantrekkelijk te zijn neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Pascal Rieder.

Vorige
Volgende

Klaar voor een (nieuwe) IT-partner?

Tulipsoft is betrouwbaar en gaat geen digitale uitdaging uit de weg, zelfs als de deadline kort is. Technische vraagstukken maakt Tulipsoft begrijpbaar voor zowel de business als IT, waardoor de communicatie helder is en soepel verloopt.

Relevante artikelen

5 duidelijke redenen voor een professioneel klantportaal
5 duidelijke redenen voor een professioneel klantportaal
Lees verder
Wat zit er in een modern portaal voor het onderwijs?
Wat zit er in een modern portaal voor het onderwijs?
Lees verder
Hoe ziet jouw moderne klantportaal eruit in 2021? 5 verbetertips
Hoe ziet jouw moderne klantportaal eruit in 2021? 5 verbetertips
Lees verder
Lees meer

Heb je een vraag?

Het antwoord is ja!
  • Maken jullie op maat gemaakte designs?
  • Leveren jullie white label producten?
  • Tekenen jullie een NDA?
  • Hebben jullie in-house developers?
  • Gaan jullie (white label) mee naar onze klanten?
  • Werken jullie samen met onze IT-afdeling?
  • Werken jullie samen met onze design partij?
  • Zijn de webapplicaties responsive?
  • Kan de scope tussentijds gewijzigd worden?
  • Hebben jullie lekkere koffie?

Voor elke andere vraag?

Neem contact met ons op
We zullen uw e-mail nooit met iemand anders delen.