Succes is afhankelijk van snelle antwoorden
Consumentenproducten lijken steeds meer op elkaar en de verschillen tussen A- of B-merken zijn voor klanten lang niet altijd duidelijk. Dat betekent voor een Brand Manager dat concurrentiedruk vanuit onverwachte hoek kan komen. Het merk, waar jij verantwoordelijk voor bent, wordt plotseling aangevallen. Er moet niet morgen maar nu gereageerd worden om het bestaande marktaandeel minimaal te behouden. De vraag is dan hoe snel je zelf geholpen wordt om bijvoorbeeld een landingspagina te bouwen voor een tegenaanval. Het besluit nemen om jou uit de brand te helpen is bij ons zo genomen.
De veeleisende consument verlangt een digitale ervaring
Wat mooi beeld en tekst op een website is allang niet meer genoeg om consumenten aan je te binden. Wellicht besluit je wel om een code op een verpakking te drukken. Klanten kunnen iets winnen als zij deze code op jouw landingspagina invullen. Als ze iets gewonnen hebben zien zij dat door middel van een video. Zo maakten wij, onder andere voor chips- en frisdrankmerken, complete digitale ontwerpen en we weten inmiddels ook de juiste conceptdenkers daarbij te vinden.
Prijzen staan onder druk
Een Brand Manager is ook verantwoordelijk om meerdere prijsopties te onderzoeken voor de perfecte lancering van een product. Door de corona recessie staan prijzen onder druk en zal het vragen van een premium een stuk uitdagender zijn. Zeker als er meerdere alternatieven zijn. Wie geïnteresseerd is hoe we klantportalen kunnen bouwen die vaak meer dan 50% goedkoper zijn dan concurrerende aanbiedingen moet maar eens contact opnemen.
Inspirerende merken gaan over mensen
Dat is waarom we ook op jouw website ervoor zorgen dat chatbots vervangen worden door echt pratende mensen. Dat doen we zelf ook. Klanten kunnen dan zelf een video-, audio- of tekstbericht terugsturen. Ieder mens is immers uniek. Stuur je ons zelf even een video terug met jouw uitdaging?